SUPERHUMAN

semakin hari semakin penat dan pressure semakin mencurah-curah. assigment demi assignment dan presentation demi presentation diterima daripada lecturer yang semuanya hot-hot belaka. pressure? naaa.. sebab grouping. duit pulak asik untuk buku sampai aku nampak nasi sekali sehari. jiwa memberontak malas nak pergi cocok duit dekat bank islam  sebab malas nak menapak. ni pulak pasal hal muet. aduh. lagi satu beban. nak buat dekat kuantan ke kat melaka. duit dah bayar enam puluh. tapi uitm cakap kene buat under uitm. aku pun dah tak faham sekrang. tak kisah. janji dapat ban 4. 

aku sihat hari ni? oh, sangat sihat. sihat sebab da dapat adam. satu hari dekat library pastu terkejar-kejar mengejar bas yang penuh gile orang untuk class petang. and as usual, hari aku diserikan dengan sara, imanbajetosemohlalala, lutfituttifruti, evans. budak budak osem group L yang tak reti duduk diam termasuk aku. glad dapat meet korang semua. 
tangan di dada, pandang ke atas.

ok dah. nak tido. then nak bangun. esok hari rabu. hari hitam putih. 

Comments