DIA TAK BEBERAPA SUKA

dia tak beberapa suka cara aku gelak. dia cakap cuba gelak perlahan lahan sikit. okay. aku akui. sometimes aku terbuat macam tu. but usually aku akan cepat cepat tutup mulut guna tangan. itu sebab aku berada dalam kesedaran. if not.. err.. macam tuh la aku. kan  kan budak budak GROUP LAW L sekalian ^^.  
but hey, i just couldnt help it.
 hehehe. 

dia tak beberapa suka aku buat bunyi bunyi pelik. sound effect. kinda. examples when im shocked, excited over something. dia cakap, ish! kenapa buat bunyi tu. awak kan perempuan. 
ops. i am sory. it just came.

dia tak beberapa suka the way i seat. cuba duduk elok elok. hey, aku bukan macam tu okayyy. PFFT. aku selalu cross kaki aku and dia tak beberapa suka. I DONT KENOW WHYYY. but yeah, dia nak aku duduk kaki rapat rapat. so that nanti makcik makcik lain nampak, boleh kenalkan dengan anak lelaki diaorang. apakah?

dia tak beberapa suka aku pakai flat shoes. ini aku malas nak eloborate banyak banyak.

so, thats a few things yang DIA TAK BEBERAPA SUKA about me. but..

wani jugak yang pasang curtain baru tadi kan kan ma?
 #sebab aku je yang perempuan yang tak takut naik tangga tinggi tinggi

wani yang vacuum naza tu kan maaaa ^^ 
#sebab aku vacuum macam hantar kedai cuci kereta

but i'll change a few things about me which is.. agak tak best for anak dara. 
#gawddd. what am i sayinnnn

but yang gelak tuh kan ma.. wani er.. tak sure
kbai

handsome kewr? ntah.

Comments