DUGAAN

satu lagi minggu yang bakal berakhir.
oh, sumpah aku sangat penat dengan agenda minggu ini.
bukan nak mengada.
but jujur, memang hectic minggu ini.
bukan nak memperlekehkan bulan ramadhan.
aku just penat.
biasalah, student life.
lagi lagi dengan test and quizzez yang agak.. menjengkelkan bila nak dibaca..
kefahaman yang harus digandakan
belum lagi fikir apela markah aku nanti..
presentations by presentations..
tdur yang tak beberapa yang cukup dan lena
perasaan yang gundah gulana
classes yang sometimes end till eleven pm and continue lagi dengan esoknya
tergesa gesa nak pergi class padahal baru berbuka and maghrib
berlari dalam hujan lebat mengejar bas nak attend night classes
baju basah lembab lencun tak kisah. janji attendance aku full.
badan menggigil sejuk sepanjang 2 jam class.
tidur dengan pelbagai persoalan bagaimana nak selesaikan pekerjaan esok..
demam
yeah aku penat..
aku tahu aku mengeluh banyak
ramai lagi yang teruk daripada aku

thanx zulfeqah aziz sebab buat aku lupakan kepenatan aku nih sekejap and aku move on :)

aku dah ready fo the nex week.




Comments