TAHU? TAK TAHU?

sometimes benda kecik pun nak terasa kan.
yeah, itulah aku. lagi haru bila aku dah nak PMS.
thank you.
word that shows appreciation.
but ayat thank you itu lah yang boleh membuat aku terasa gila bila tidak diucapkan.
especially bila aku buat sesuatu yang aku jarang jarang buat and aku anggap benda tu memang aku might tak kan buat untuk sesiapa and dia didnt show any token of appreciation. 
it hurts.
okay, lepas nih aku nak cakap terima kasih kat bibik aku hari hari.
hey, aku tak pernah tahu tak buat benda tu dekat orang lain.
aku sacrificed time aku and even aku tahu ada kelas 8 pagi esok, aku stay jugak. 
bukan buat tak ikhlas or mintak balasan. but hey, boleh fikir benda macam ni.
aku memang dah lama nak buat macam tu dengan kau just so you know.
since kita jauh.
bagi aku rasa tak rugi aku stay untuk kau and dihargai even aku ada rasa upset lepastu.
aku tak suka cakap or bgitau. aku prefer simpan and sampai masa aku cakap. 
sebab lepas tu aku rasa aku nih macam bajet bagus gila nak cakap orang.
aku bukannya sebeberapa pun.
but aku nak cakap sebab kau buat aku upset gila.
dah lah. asik marah kau je kan.
aku pun tak tahu la kenapa.
kau pun dah boring.
bye.


aku tak hot macam dia :/




Comments