RUBEN

RUBEN? 
siapa ruben??? hahaha. 
RUBEN. neighbour aku masa dekat Kelantan dulu.
apa best dia ni? 
bukan kenal pun? haha. 
dia ni lah teman aku bermain dekat sana. 
semua orang aku masuk. haha. 
nak buat cane? HUEEE.
cerita aku dan dia jadi semakin best bila dia penyebab aku masuk longkang dulu. 
masuk limbah. akibat laju sangat naik basikal. HAHA. 
bila mama cerita balik, aku mesti gelak gile. 
sebab.. wani masuk longkang naik basikal dengan ruben. hahaha. 
nak buat cane. buas sangat. tak duduk diam. kan dah kena. 
tengah hari lagi aku dah date dengan dia naik basikal. dia bonceng aku. tapi aku cakap carry. pun bolehhh. 
dimanakau ruben sekarang?
pulanglah. 
kita main basikal bersama sama lagi :)


childhood aku. 
rindu kelantan. 
tempat aku jadi budak budak. 
tiada resah, tiada gelisah.


nak buat macam ni. tapi.. emm.. takpelah.





Comments