BYE BYE

puas dah cuti.
nak balik dah.
balik kuantan.
hoh! macam sedih.
tapi takdelah sedih pun.
sikit jaa.
sedih pun nanti sampai kuantan, jumpaq housemate baru, insyaAllah lupelah part sedih tu.
heeee.
esok MUET.
jyeahh!
nak dok prepare ada la sikit sikit.
terima kasih kepada yang membantu :)
blogs, essays, answering skills, rules and regulations dia.
doa doa la hati tenang, otak baguih, idea flow baik, tulis baik, alhamdulillah.
doa, mintak kat Allah berkatilah usaha nak pelajari ilmu Dia, moga moga dapat band4. amin.
then then, balik kuantan.


happy lah juge kirenye hati ini
cuti relax habis dekat rumah. like a boss.

sempat tolong apa patut.
buat apa patut.

cuti dapat la jumpaq semua semua.
jumpaq mama papa, 5 adik beradik semua. relatives.
teacher fazilah, fat art kimah, nawi
siapa siapa??
dan lain lain.
yang tak jumpaq tu, lain time la okayy.


macam macam jadi cuti ni.
yaAllah.. qada dan qadar.
harap aku lebih kuat.
lebih teguh luaran dalaman.
ni bukak sem ada lagi ni dugaan menunggu.
sem terakhir.
semoga aku diiringi dengan doa dan restu keluarga untuk beroleh kejayaan. 
amin.


sem baru.
banyak pengorbanan kena buat.
hopefully berkekalan pengorbanan ini hingga ke akhir.
dan berbaloi.
takdak siapalah nak tolong kalau bukan diri.
aku merancang, Allah pun merancang.
tapi perancangan Dia lebih baik.
aku harus akur dan minta kekuatan dariNya untuk menerimanya.


shut down social network.
on bila penting.
tak tahu la kekal ke tak. tapi nawaitu tu ada.
insyaAllah. kalau untuk kebaikan, Allah tolong :)
blog pun, time ni la sempat update.
awal awal ni boleh la tulih tulih.
nanti lama lama, senyaplah blog ni. 
hueee.
balik pun tak tentu. cuti lama pun dekat Kuantan.
rindulah aku dekat melaka nanti. ishk!
hmm :(


till then,
assalamualaikum :)
#np Bila Aku Sudah Tiada-Hujan 

dan apabila hambaku bertanya kepadamu mengenaiku, sesungguhnya aku terlalu hampir..aku perkenankan doa orang yang meminta apabila ia berdoa kepadaku
al Baqarah 2:186

farah alwani roslee :)

Comments