SUBHANALLAH. ALHAMDULILLAH :)





jika kau mengatakan yang sedemikian dan sedemikian pada ku, maka aku balikkan pujian yang kau berikan itu pada Dia..
sungguh.. aku tak biasa untuk menerima semua ini
aku speechless je kan.
tak tahu nak reply apa.
sungguh.. hati ini tersentuh.. 
ada yang meghargai sebegini rupa
ada yang menyintai sebegini rupa
sungguh hati ini juga ada meragui kata kata mu
adakah ini selamanya atau sementara
words are only words.
can you show me something else.
bukan hendak mencabar
bukan aku tak hargai
kau orang pertama
subhanaAllah.. bila kau berkata kata begitu, aku semakin merasakan ciptaan Dia hebat
tetapi, biarlah bersederhana dalam memujiku..
aku hanya manusia biasa yang banyak dosa
yang sedang memperbaiki dirinya
tapi terima kasih atas kata kata itu :)
alhamdulillah, itu semua pinjaman sahaja dari Dia

nak berkawan dengan saya jangan banyak memuji, tapi banyakkan menegur yang salah 



Comments