HABIS

habis dah holiday aku and now, 2011 aku pun dah nak habis. oh, sedihnya hati bila mengingat kembali pengisian 2011 aku. hueee. banyak kisah. banyak cerita. tapi semuanya aku dah rasa dan lalui. after result SPM, PLKN. tak tercapai dek akalku dapat plkn. nun jauh di mersing, johor. tapi alhamdulillah everything went well and 3 month aku terisi dengan summer camp tu. then, mula berjinak dengan guitar. passion yang dah lama di hati dan akhirnya, 2011 baru tercapai. then, tunggu permohonan UPU. alhamdulillah rezeki lagi. dapat pursue asasi undang undang dekat UiTM Kuantan. okay, jauh. but.. here i am now. alah bisa tegal biasa :) and 2011 was when i started my life as a univ student. classes. assignments. tutorials. quizzes. etc. hidup sendiri. makan sendiri. balik sendiri. then kenal orang sana sini. kawan dengan dia. dia, dia dan dia. and join debate club. british style, asian style semua aku bedal. 23rd june, i turned 18. yeah. dah illegal dah. kak long dapat UKM. microbiology. okay, berbahagialah kau di sana. abang, dapat UPSR 5A. rezeki lagi. papa, promoted to JB as pengarah dekat politeknik metro. mama, dapat gajah kelabu dia. vios. alhamdulillah. kawan kawan aku semua dapat placing. semua dapat belajar tempat best. syukur, usaha kita semua dapat further ikut course masing masing. still keep in touch. masih seperti dulu. :) next, dapat result for first semester. i wouldnt say i'm satisfied with it but i know, Allah nak aku usaha lagi. so.. terima dengan hati terbuka. aku ubah cara aku belajar, sikap aku, hubungan aku dengan Allah dengan family aku, dengan semua orang, insyaAllah.. ada jalannya. and 2011, aku kehilangan dia. aku sedih. masih sedih. he had already found my replacement while i don't. well, after 1 year 6 month dengan dia, its hard for me to be with anyone. i guess Allah suruh stop dulu. or.. Dia nak aku kahwin je terus. KOT. haha. aku just move on. teringat tu perkara biasa. memori tu ada. tapi orangnya dah tiada. and 2011 start sem 2 which is now. and.. tomorrow is 1st january 2012. i guess, aku count down sorang sorang kot. i'm all alone dekat kuantan ni. so yeah. i gues thats it. pasal 2011 aku. i just hope that my 2012 will be far better than 2011. big achievements perhaps. insyaAllah. aku usaha dan tawakal. 
and here's a few things to share :)


wishing everyone around the globe

assalamualaikum :)




Comments