KUANTAN #11

assalamualaikum!
jyeahhhh!! holiday sudah mahu mariiii :))
uyeah uyeahh :)
phewh! pukul berapa ni?
3.52 am. waktu aku biasa bekerja.
esok test for CTU (islamic education studies)
ECO099 (introduction to economics)
LAW039 (introduction to social psychology and criminology)
and alhamdulillah, aku dah cover semua. 
tak tahu esok boleh tulis ke tak segalak jawaban. heee.
insyaAllah. amin :)

and yeah. lama aku tak tulis tulis ni.
busy bhaaaaaa
adeje yang mahu ditulis tapi atas sebab faktor kepenatan, kebanyakan kepekerjaan, kemalasan, wifi yang sometimes menggila, niat aku terpaksa di tangguhkan. 
okay, whatever.
nak holiday sudahh. yeyeyyyy.
actually ive no feelings to go back home.
thinking of spending times with friends.
plus, mama pun cakap toksah balik selalu sangat but aku memang jarang balik pun since last sem.
aku pun tak tahu ape yang nak dijarang balikkan. faham kan?
okay, so krismes ni saye akan balik rumah.
ecah pun dah call call macam rindu je. and ABU! 
yeah. abu. rindu dah dengan dia. 
tak tahu sihat walafiat ke tak.
and i've texted mama at 2 am just to say
ma, nanti buat dadih banyak banyak.
wani balik, nak makan.
hueee.
okay, rindu semua semua yang dekat rumah.
but si kak long tak balik pulakkkkk. -.-
takpelah. nanti i call you. wink2*
gajah kelabu mama! yeyyyy. 

gosh! banyak orang nak spent bersama this hol.
and insyaAllah, kuala lumpur :)


Comments