NAFSU

perempuan 9 nafsu 1 akal.
lelaki 1 nafsu 9 akal.

macam mana nak kontrol?
puasa.
solat.
doa.
maaf, kalau aku confess.
idk. but seriously.
malu.
betul betul punya malu.
tapi alhamdulillah kau tak faham.
haha. 
kot lah.
ntah.
apa namanya kalau aku dah tunggu text kau.
apa namanya kalau semua benda aku nak cerita dekat kau.
apa namanya kalau aku teringat dekat kau.
apa namanya kalau.. aku rindu kau. 
massive kan.
crazy feelings.
astaghfirullahalazim
aku mengucap bila teringat dekat kau.
sebab kau bukan halal untuk aku ingat ingatkan.
plus, wahai hati, please fall in love when u are already in love.
not when ure lonely.

dont worry.
aku akan control so that tak bagi terbabas lagi dah.

yaAllah.. peliharalah hatiku, niatku, nafsuku.
berilah kesabaran dan ketabahan.
aku yakin, masanya akan tiba dan temukanlah aku dengan jodoh yang baik.
amin.

dear future husband, 
whoever  you are
where ever you are.. i love you and i missed you 
sincerely, me 


Comments