KUANTAN #12

bersambung kembali coretan comel dari empunya blog ^^
haha. apajadah aku ni.
melepak di verandah memerhati suasana petang kuantan yang.. agak mendamaikan jiwa.
sesekali terdengar bunyi ngauman ekzos moto dan kereta yang rakus oleh pengguna jalan raya hitam.
bingit.
memang bingit.
tapi apakan daya.
marah dalam hati je.
cantiknya awan tu. gerak gerak ditiup angin.. buat kuantan aku redup je petang ni.
hari pertama di bulan januari. di tahun 2012.
hari pertama.
semua nak tweet
pertama kali aku mandi
aku belum berak tahun ni
obviously memang laa. 


demi masa. sesungguhnya manusia itu berada dalam kerugian.
melainkan. yang beriman dan beramal soleh.
aku lihat pada diri.
Tuhan.. bantu aku..
kenapa aku banyak meminta.. banyak merungut.. banyak banding banding sedangkan yang di depan mata aku tak hargai
belajar bersykur wani
dapat kerana Allah.. tinggalkan kerana Allah.. 
sebab kita datang daripada Dia dan akan kembali pada Dia

okbye.
dah nak maghribbbb.
first time solat tahun ni. xD
ASSALAMUALAIKUM!



Comments