KUANTAN #13

assalamualaikum.
fuh. baru la dapat update. hihi.
hari semakin banyak berlalu.
masa dah banyak berjalan.
kerja semakin bertambah.
datang bertalu talu.
tak mengira penat. heartless betul.
classes here and there. kejap cancelled. kejap on.
alhamdulillah. solat masih maintained walau penat macam gila punya penat.
yang sunat pun, alhamdulillah.
kena paksa la sikit. sacrifice time tido. time nak seronok seronok.
baru jalan. kalau tak. memang goodbye.




hmmm. 2.04am. friday.
esok class cancelled. fuh. heaven. 
nak berehattt!!!
pergi teluk cempedak ahhhhh. with ze girrprengsss.
haha. then debate meeting. 
er.. bila aku nak belajar ni -.-"
addduhhhaaaiiiiii.
thats why timing aku 3 pagi. 
tuh je aku ada. lain lain time fully packed. booked.
unless during weekends.
but hey.. perlukan kekuatan mental dan emosi woah nak bangun di waktu waktu begitu.
u know what i meant kan. ^^
but you know, people suka procrastinate. so do i.




thats why,
demi masa, sesungguhnya manusia berada dalam kerugian.
melainkan yang beriman dan beramal soleh.
masa senang senang, free free taknak manfaat. taknak utilise habis habis. 
maksud aku, use it wisely lah kan.
theres time for everything.
seriously. kalau kau sabar la. and fikir.
duhh.
time nak belajar la kau online.
time nak serious kau tweet tweet.
time free, nak je keluar especially after class. alang alang kan...
bila time dah genting. dah suntuk.
baru nak ter raba raba. tercari cari. nak menyesal. nak ingat Tuhan.
okay.. itu sangat aku. 
so.. yeah. ubah la sikit cara tu okay farah ;)




tests coming after raye cina.
law and economics.
and obviously, others coming soon.
please Allah.. gandakan usaha aku.
jangan bagi aku give up or letih.
baru nak start ni yaAllah.
and please.. biar aku cari Kau bukan bila aku susah.
tapi bila aku senang jugak.
and... aku teringat kawan aku cakap.
bunyi dia macam ni la jugak.
sebenarnya kita cari Allah selalunya dan memangnya untuk meminta pertolongan.
minta kekuatan. kesabaran. ketabahan. bila ditimpa kesusahan.
but sepatutnya kita mencari Allah untuk mensyukuri apa dia bagi.
mengadu tu satu hal la jugak.
so, cari Allah bukan untuk tanya kenapa aku. kenapa begini. apa salah aku.
tetapi, untuk cakap Alhamdulillah (:
baik buruk, itu memang dari Dia.
yang memang terbaik untuk kita. sebab dari Dia.
takkan kau nak pertikai kan pulak.
sebab tu nama dia Tuhan weh.... #matluthfi


HAPPY BIRTHDAY PAPA (:  4thJANUARY
assalamualaikum^^
kalau ada kesilapan, maaf.
saya pun baru nak belajar.
minta betulkan saya (:



Comments