KUANTAN #24

tak balik rumah sendiri, so pergi rumah orang lain.
muehehehehe..


thanks yaya and hani bawak me and aina yang menumpang kasih sayang ni.
hueee.
btw, WIFI makcik awesooomee gilaa. 
masak pun sedap. 
rumah pon lawa.
muehehe. #bodekbodek

eh! cerite ONG BAK laaaaaaaa
angin ni kan
nenek yaya. osem kan. dia tengah baca buku MACAM MANA NAK SABAR.
sort of.
eishh. berkatilah ape aku belajar ni. aminn
mama saya kan, dia ada call suruh saya skor.
ok fine, tu takpe.
tapi dia cakap
belajar elok elok, dapat degree dekat shah alam. mama nak tengok lampu shah alam. 
*she's referring to Icity.
err.. ma, dekat melaka pun ada lampu kan?
lampu shah alam besar sikit. 
*sambil gelak gelak


KAWAN KAWANNN! 
MAK AKU NAK AKU SAMBUNG DEGREE DEKAT SHAH ALAM SEBAB DIA NAK TENGOK LAMPU SHAH ALAM -.-
 *Icity

ye ma, wani buat elok elok.

lepas tu dia cakap haritu yeop li datang rumah.
bagi wedding card anak dia.
anak dia kawin dengan senior dia *sambil gelak gedik

WHAT ARE YOU TRYING TO SAY MAAAAAAAAAAA

sigh.


continue studying
ade test lepas rasa cina.
doakan aku dan kawan kawan ku yang lain (:
assalamualaikum.


Comments