KUANTAN #27

assalamualaikum (:
cuti lagi. sempena maulud nabi. and yeah, aku tak balik. 3 hari je pun kan. biarlah aku stay dekat kuantan. buat kerja aku. buat apa patut. hihi. and yeah. biasalah. budak U. kerja tu memang berlambak. tests. assignments. tutorial. bosan nak cerita. padehal celik, pejam mata, itu je aku fikir hari hari. hueee. tapi alhamdulillah. berkat list yang aku buat hari hari, sacrifice tu, scrifice ni, takdelah susah sangat nak keep up. kena rajin sikit and buang wabak malas tu ^^ februari sudah mari, januari dah habis. yedayedaa. asasi tak lama dah. ini reminder untuk aku. hoping for degree dekat shah alam bulan september nanti. insyaAllah. amin.
aku prefer picture rather than words lately

bukus bukus
MOVING FORWARD
ADAM. haritu dia jatuh :/
si Dia sedia mendengar keluhan kita
si Dia sedia membantu kita
si Dia sering menurunkan ujian pada kita
kembali lah pada Nya









Comments