KUANTAN #29

assalamualaikum
peace be unto you and so may the mercy of Allah and His blessings (:


sejujurnya, aku nak update hari hari.
but due to hectic week dengan tons and tons of work, aku just boleh simpan dalam hati.
hueee.


tak kenal maka tak cinta. ayat ini sangat sangat benar la kebenarannya. haha. sadly, aku ni jenis yang sangat mudah jump into conclusion without analysing it first. once dah kena, barulah nak a ah la, bagus jugak kan datan or buat benda ni. hihi. maynnn. gotta do something about this. and yeah, itu weakness aku. actually aku baru attend this bengkel kempinan thing yang TOTALLY TOTALLY against with my schedule for this weekend. like aku ada banyak gila gila punya kerja nak buat. tests coming, tutorial and revising for my final. and weekend aku lah ze perfecto time nak buat segala galanya. unforunately, bengkel ni sampai hari ahad. so awesome. so yeah, impression aku towards this disturbing bengkel kepimpinan memang lowwww sangat. and again. tak kenal maka tak cinta. i kinda change my impression towards it as, yeah.. aku menerima kerana Allah, dan aku menolaknya kerana Allah. 


pernah dengar kan, kadang kadang benda yang kita suka, tak semestinya baik. and benda yang kita benci tulah, yang beri kebaikan. itulah hakikat. hakikat manusia. termasuk aku. and i gave a try for this bengkel kepimpinan and.. i gained a lot. duniawi and ukhrawi. alhamdulillah.


kak long call. hihi. rindu rumah. considering my thoughts nak balik kejap during study week (: aite. till then. gotta wake up at 3am. just to do ma thanggg. assignments and revision. heeee
g'nait!



Comments