19.4.2012

assalamualaikum :) 
last update 3rd april and today is 19th april. phewh. memang dah lama aku tak update blog ni. ada je benda nak tulis sebenarnya. tapi, aku lebih suka bermonolog sejak akhir akhir ni. malas rasanya hendak berkongsi di sini. well, aku baru habis PDO (Penang Debate Open) and now tengah chillax dekat rumah.  bukan taknak cari kerja, i already did and now tunggu interview je. kalau tak dapat, cari lagi kerja sampai dapat. haha. so directionless kan. sigh. i need money. rasa ntah hapa hapa bila asyik meminta. so good eyyyy ;D so yeah. heres a few pictures. aku just grab from nash's blog sebab macam lawa je dia susun picture tu semua. hahaha. so jangan tanya kenapa banyak muka dia banyak sangat dekat pictures tu semua ;D afterall, PDO was awesome. get to meet all the debaters and debat from other univs. spending a hell of time with the debate debat uitm kuantan family. we're unseparateable. hard to say goodbye. we gained lots of experience, knowledge, faced all the hard times together throughout the PDO. keeping up every each of us punya momentum and spirit even when there's time memang macam dah nak hands up during the competition. so yeah. again, we say goodbye and hope to meet again. insyaAllah :)








aku dah biasa dengan goodbye. sebab aku tahu, kita semua akan pergi bawa hala tuju masing masing. tak kira betapa rapat dan erat nya kita. kalau jasad boleh bercerai dari tubuh, apatah lagi ikatan persahabatan :) tapi insyaAllah, ada rezeki, ada jodoh lagi, kita akan bertemu semula. dan pada ketika itu, memori bersama ada kembali berputar. inilah hidup. indah bukan? :)

P/S NASH ! THANKS FOR THE PICTURES. SORRY TAK BAGITAU U. I TAU U TAKKAN MARAH I PUNYE =P

Comments