19.11

harini. siapa cakap dengan aku. mesti rasa nak pukul je. mood swing habis. sigh. sampai aku rasa bersalah betul layan macam tu. banyak benda dalam kepala. banyak benda nak cakap tapi tak tercakap. banyak benda tengah fikir. banyak orang dalam kepala sekarang ni. dia. dia dan dia. banyak benda yang tengah risau. aku tak tahu nak cakap macam mana. tak tahu nak cakap dengan siapa. tak tahu nak susun ayat macam mana. aku simpan. aku sakit. 

aku.. tak dapat nak beri apa yang orang lain mahu. aku tak mampu nak puaskan diaorang. aku tercabar bila tengok ada orang lain yang boleh berikan itu semua. aku rasa aku useless. aku rasa aku ni.. kosong.. 

feelings of sadness or hopelessness. irritable, hostile, or aggressive behaviour, with outburst of anger toward self and others. mood swings. poor judgement. poor self-image feelings of guilt.
cepatlah sihat.. 
aku tak suka bila aku macam ni.

Comments