REZEKI, REZEKIII

i found ay jobbbbbbbb
ok, bukan saya YANG JUMPA. a friend of mine yang offer. oh well. dia sangat sweet kan. saya cakap dia sweet and dia buat muka =.=" susah okay saya nak cakap orang sweet ni. miahaha. okay okay. so apa pekerjaannya? saya tak sure but yelah. kerja dekat kopitiam. faham faham la apa dia. hihi. saya nak jaga kitchen! tak berani nak serve or take order lagi. i love cuci cuci, play with sabun, lap here and there. haha. oh well, apa apa jelah boss suruh buat. I WILL! yeah! excited sebab, dapat dengan tak di plan dan di interview dan TAK DISANGKA SANGKAAA. rezeki lah kot. alhamdulillah. bulan 6 baru nak dapat kerja. hihi. kau hade?? xD mama approve sebab memenuhi segala piawaian yang dikehendaki. ececeee ayat.
 tak balik malam. tak jauh. payment okay. tak banyak songeh. halal pun ada 
so yeah. me is happyyy :)) start hari ahad. sebab hari sabtu ada partayyyy. kimah's birthday. ma girrfren. gile tak datang. putus hubungan terus. mwehehe.

and yeah. tadi sakit. sakit sampai masuk hospital. ambulan ne no ne no datang. semua tolong angkat saya macam crowd surfing. 

ok, tipu je.

sakit lah. PMS. fullaweyyy. tadi macam nak guling guling je dekat lantai mall tadi. sakitt warghrgh. tiba tiba harini boleh kena. saya tak tanda dekat kalender. ketuk kepala. saya dah la keluar secara solo tadi. cari present. nobody wants to help me. to teman me. sobs. but yeah. keterukan la jugak tadi. balik naik cab. cannot tahan tunggu rapid. can dieeee. dalam cab pun dah macam nak guling. uncle tu boleh ajak borak. walaweyyyy. saya cuba la buat suara sihat. tapi badan dah menggiggil dah tu. mau throw out pun ada. mau pengsan pun ada. mau demam pun ada. haha. baru sakit PMS. belum sakit nak bersalin #eh. alhamdulillah, sampai rumah dengan selamat, telan pill, tidur. :) bangun tidur, lapaR. aisyah hantarkan makanan. sweet kan. ok, 2 orang dah yang sweet harini xD

orang ketiga yang sweet. mama saya. dia balik, belikan dughiannn.. mesti macam imposibru. budak period pain yang terguling guling tadi makan banyak durian. siap tolong bukak durian. hahaha. ok. betul. saya buat. hihi. yela. dah telan pill ma. dah tidur. dah makan. ok dah la tu. haha. tapi sakit lagi tu. just, excited tengok dughiann. dughiann dughiannn. lalalaala :D

ze presents. 
saya yang wrap okayy ;)
 for me. comel :)

Comments