SUKA HATI

semalam, jumpa budak teknik. catak, denco, caer, ayum, azrul, tawaw dan pasangan. haha. fuh. rindu dengan diaorang semua. yelah. berjaya dah kawan kawan aku. jauh dah semua. nak jumpa time ni la. tu pun ada yang nak balik dah. start sem. ada tu esok kerja. so, terpaksa la pulang ke tempat masing masing. sebab ada tanggungjawab. and aku pun ada tanggungjawab aku. well, bila teknik, kawan ramai lelaki. perempuan pun ada. tapi aku ngam dengan classmates je. others, biasa biasa je. aku masih merasakan budak perempuan convent lagi ngam dengan aku. tapi yang rapat, itu lah dia. ada je lain. tapi catak, denco, caer, ayum yang paling rapat. naik sama sama . turun sama sama. kena marah dengan cikgu library sama sama. tak buat duty. haha. meeting librarian sama sama. belajar sama sama. discus problem sama sama. saling 'payung' mentos, keropok masa dekat sekolah. ayum president. aku naib president. denco classmate. catak librarian, PRS. caer, doktor love kitaorang. kitaorang semua librarian. PRS. budak asrama. budak teknik. rumah sukan je tak sama. haha. catak dengan ayum, UTHM. denco uitm seri iskandar. caer, poli. aku ingat lepas result, semua risau takut tak dapat mana mana. sekarang, merata rata dah korang. alhamdulillah. rezeki korang :)

dengan diaorang, humble habis. buat lawak sampai pecah perut nak gelak. susah nak gelak tak berhenti dengan diaorang. tu pasal bila dah lama tak jumpa tu, jadi seronok. kenangan kita banyak kot. banyak gila. tersenyum aku bila ingat balik. setiap blok sekolah tu, koridor, tangga, cafe, surau, padang, dewan. semua ada. kenangan dengan senior semua. aku tak selalu dengan korang masa dekat sekolah. kecuali dengan denco. sebab sama class. tapi, sebab kau librarian, PRS and aku pun sama, kita bangun, tidur dekat sekolah, so, selalu jumpa. bila selalu jumpa, memang macam macam lah cakap. class pulak sebelah, sebelah ;D just, aku outsider masa form5. but, takde difference pun sangat.


thanks sebab hangout haritu. walaupun sekejap, tapi aku ingat setiap kali korang turun melaka. dan aku hargai masa dan tenaga dan wang korang. memang aku kenal korang dah lama, bukan semalam tapi, aku kena berbuka dekat rumah haritu. haha. maaflah. lelaki jangan dipercaya sangat. haha. nanti aku tak puasa, kita makan makan la. kalau ada rezeki jumpa korang lagi. insyaAllah. :)

habis pasal tu.
sekarang 5/6. tengah nak plan birthday kimah. 9/6. kek spongebob insyaAllah, cuba didapatkan.
sekarang duduk rumah, jaga pelajaran adik. drill sampai habis. tengok buat homework. tolong diaorang settlekan. revision. discuss mana patut. itulah kerja aku seharian. sementara diaorang masih dekat rumah. budak asrama. ntah bagai bagai homework nye. kerja kursus. foliosssss. homework tulis tulis, tu tak payah cakap la. WAJIB ada.

kbye. assalamualaikum.

tembab dah kamu ni. pipi dah sekilo. 
ok. thank you ma 

Comments