"BIA". TERBALIKKAN.

in the name of Allah the most gracious and ever merciful

sharing ini bukan untuk membuka pekung sesiapa, apatah lagi untuk mendongak diri merasakan kau di langit paling tinggi. sedar, Allah tu atas kau.
sharing ini lebih untuk beri sedar, kita ni banyak aib yang Allah selindungkan dari dihidu.

baberapa hari yang lepas.. terjadi dua situasi yang buat aku terkedu

"i want to be near with her because dia ada aura positif"

"awak budak transport kan? dean list lagi tak sem ni? saya selalu duduk belakang awak dalam exam hall. saya kalau tengok awak jawab kertas, takut betul. mesti pandai kan"

Allahu.. ketar lutut dengar.
err. err bila nak respon balik

sedarlah.. ini Allah yang beri
penghargaan yang sangat random
terima kasih..
saya hargai sangat. syukur ada orang nampak kita dalam diam
tapi aura positif tu, jangan terpengaruh sangat masa presentation saya.
banyak tu dari buku. saya baca dan sampaikan sahaja. nak amalkan, saya masih gagap lagi.
dean list? setakat ni rezeki belum ada lagi. haha. jangan tertipu dengan apa awak tengok. provok je tu. haha

so jangan ingat awak tu bagus farah..
sebab mereka mereka tak tau aib awak.
terima kasih Allah untuk semua ini
benarlah.. penghargaan dari strangers dapat brighten up our day :)
saya harap dapat beri untuk orang lain jugak penghargaan sebegini..