BILA

in the name of Allah the most gracious and ever merciful

bila orang mula perasan kau mcm tak ada konsisten pada diri
nak..
tapi.. bercanggah dengan diri
mula lah rasa tak reti nak buat keputusan
tergantung
celaru

bila orang itu membuat keputusan untuk menjauhkan diri
kita REHAT
dan berkata itu yang aku mahu.
kau silap
siapa suka diri ditinggalkan?
salah diri lah. cakap tapi tak timbang keadaann
aku cakap pun, kau tak akan faham kan
aku pun sama
benda ni pusing pusing benda sama
aha
aku pun.. tak tahu kenapa
macam tak boleh buat keputusan
lemahnya..

aku tau, eventually kau akan bahagia
bukan dengan aku kot
lain
mungkin
sebab aku rasa, sekarang lah, susah je aku ni

aku dah mula jadi mcm dulu kot
nak mengawal orang..
sigh
kenapa wani..
benda lama jadi kembali
kau ni mcm tak ada harapan je nak ada somebody
burukkan diri

patah tumbuh hilang berganti
berganti kah?
haha

dah lah.
final dah dekat
macam nak deactivate je semua
dah. kau sorang sorang dah ni
biarkan arif tu
tak payah nak macam tertanya tanya
elok elok sikit perangai tu
malu je.