KANTOI

in the name of Allah the most gracious and ever merciful

kau pernah kena kantoi kering kering tak
serius kena kantoi depan orang tu laa
halamak!
dunia tiba tiba macam gelap
kau telan air liur mcm kesat sangat masa tu
debar weh
debar..

habis RM10 duit sedekah atuk kasi kena bagi dekat kawan
ah...
memang kalau Allah kata belum lagi rezeki kita nak merasa RM10 tu, memang tak merasa
so, aku bagi lah dia RM 10
muka tebal ni weh
huish
hang tak tahu
debar aku
tak tahu dia marah lagi ke tak

padan muka lah apa lagi
hahahaha
cari pasal
tengok!
Allah bagi cash je
mana nak lari
haha
kau je yang ada masa tu
nasib lah kena kali ni

hmm..
lepastu aku terperasan pula ada quote ni
"if its good, or if its bad, say Alhamdulillah"
aku pun sebut lah Alhamdulillah
sebab Allah turunkan situasi ni kepada aku

Allah bayar cash je

hah.
tergamam kau kan.
padan muka!

setiap orang ada kali pertama.
dan itu kali pertama aku.