SEMBANG

in the name of Allah the most gracious and ever merciful

bukak mulut, cakap cakap cakap memang senang
kasi tengok sikit ada buat ta?

bukak twitter, retweet retweet retweet segala nasihat motibasi tok nenek dia
5 minit kemudian buat balik

aku rasa manusia ni, aku ni
puasnya memang tak ada kot
beryukurnya memang tak lama kot
ada je
ada jelah

pantang aku bila kau gelakkan orang yang sedang dalam dugaan
umpama

"aku tak akan jadi macam dia ni. tak akan punyeelahheyy"

yakin sangat.
nanti jadi macam aku.
kau buat lah.
kalu gelak lah.
kau perli lah.
kau sindir lah.
kau tenyeh la kepala ni.

tunggu turn kau nanti
terkebil kebil kau.

penat dooii.
penat. aku rasa macam nak dulu.
tak ada perasaan dekat lelaki.
lebih berperasaan dekat objek.
seriuslah.

aku nak macam dulu.
hm
lemah betul.
tak memasal dah pandai tak suka dia, tak suka orang tu la.
dah tak reti nak kawal diri dah sekarang.
mula rasa aku je betul.

parah lah macam ni.

perlahan lahan lah wani balik.