in the name of Allah the most gracious and ever merciful

so Prof Muhaya pesan orang perempuan kalau jaga aurat, jaga solat dan jaga pergaulan, senanglah dia nanti.

so apa apa jelah orang nak hargai ke tak
orang nak gelakkan ke apa
orang nak kata "cari kawan lelaki", lepastu apa?
blergh. x payah nak cari dah ada. just aku tak merenyam sangat.

aku tau apa aku buat ni betul di sisi Allah
memang aku goyah dulu
Tuhan tahu dan nampak

tapi sekarang ni, aku just nak rapat dengan kawan dekat faculty
azam, faris, bm216 5a, smf.

orang lain kalau tak ada benda penting, tak payah cakap.
sekadar nak tanya benda remeh, sihat ke tak, tak perlu lah.
especially Arif.
biasakan diri tak payah orang nak kasihan kasihan or amik tau
family ada. kawan Palam ada.
yang dah jauh tu, biarkan.

benda yang patutnya rasa tersentuh di hati, dah tak rasa apa dah.

GUILTY AS HELL
#studyweeksemesterHAHAHA