selamat pagi :)

in the name of Allah the most gracious and ever merciful

umpama sudah satu rutin aku bukak blog dan terasa ingin type.
kembali macam dulu aku rasa.
blogging.
kenapa aku stop eh?
sebab sibuk kot
takpun tak ada benda yang.. nak ditulis sangat.
but skrg ada lah pulak benda nak tulis?
sort off la.

i guess benda yang very deep and close yang buat aku akan bukak blog balik
obviously blog ni bukan mcm twitter
so.. bila blog, memang berperenggan lah ceritanya.

hm..
7.57 am. dekat rumah.
erm masih fikir pasal arif.
sikit.
yelah. still in the phase nak move on.
kadang terfikir jugak "dia macam dah ada minat somebody je" *based on his tweets lah obviously
but idk,
Arif ni vague jgak kkdg.
Kekadang fikir jugak dia nak provoke aku ke apa. Curiosity aku tinggi.
But.. actually ada jugak fikir that sometimes dia nak tweet, dia tweet. Di x fikir pun farahalwaniakanbacaini.
Aih Arif.
One complicated person. Make my life miserable jugak.
I guess sebab I used to be that person, so bila dia dah referring to someone else, macam nak tau lah untuk siapa. it hurts lah jugak.
It still does.
Not to say that "I want it to be me". But cukuplah untuk tahu "okay. dia dah suka orang lain"

hmm.
sometimes tengok dia layan perempuan here and there
being sweet and caring and overly attached dgn kawan2 dia, buat aku kadang2 ckp dalam hati
"maynn.. ayat dia cakap2 dgn aku, ayat dia bagi untuk aku, dgn semua perempuan dia bagi. so jangan nak feel so different sangat. cause kau sama je. eh no. maybe kau lagi bawahhh drpd diaorang"
cause he is the type yang very sincere with his words. kot.
so siapa tak rasa berbunga bunga right?

oh yeah. arif punya strength, ayat bunga bunga dia and his attention once korang dah 'click'
Yish. scarynya pernah suka dia *cries*

cant help it. monologue sendiri. own thoughts.

action speaks louder kan.

haih. if lah dia nak cakap yang benda tu biasa and i should realize that i dengan dyorang lain.. i guess, u just want me to be you. You refuse untuk fikir apa orang lain rasa.

You just refuse.

And again it hurts lah. Bukan kita taknak tolerate. Just, behavior macam ni, actually you can make a difference. Nak taknak. Ego tak ego. Fikir jauh ke x. Itu je.

Jealousy akan ada. Sampai kawin. And kawan kawan akan ada. Sampai kawin.

I guess you still wanna have fun. Make friends here and there.
Well. Go for it.
But if you sangkut dekat mana2 kawan perempuan you, "i told you so"

But afterall
I know that.. kita ni hati boleh berbolak balik
Kita akan rasa sunyi juga satu masa
Kita akan tercari cari juga pengisian yang hakiki dalam hati
serius
Cakap ni bukan nak kata Arif akan come back. No.

Aku cakap tu, sebab diri aku sendiri yang rasa begitu..
Manusia boleh datang dan pergi
Patah tumbuh hilang berganti
Nothing is permenant
Regardless apa jua benda dalam hidup ni

Sometimes dalam kau happy, dalam kau sedih
Know this that one day, you'll be left alone jugak
So bersederhana bila rasa bahagia dan sabar kalau sedih (to me esp)

ok dah.
asignment x siap2 lagi tp mcm nak tidur balik. ahah
GOSH. macam dekat asasi.
update blog pagi2, then sambung tidur :D
welcome back wani.
wani yang dulu. :)