shah alam

in the name of Allah the most gracious and ever merciful

patutnya post ni awal awal lagi dah ada
right after semester end
sebab banyak benda masih ingat dalam kepala dan mood masih ada
menulis kena ada mood.

talk about shah alam
shah alam.
aku boleh tersenyum. aku boleh mengalirkan air mata. dan aku boleh kedua duanya.
shah alam.
*menghela nafas panjang*

aku ada banyak kenangan dekat situ.

dengan Arif. dengan kawan kawan, athirah, anisa dan satu rumah dia, kawan kawan law kuantan, iman, esef, ziela, ell, kak nab, kak shireen, kak shy, kak win and many other kakak2 yang mostly kawan arif (aku dah terbiasa bahasakan kakak for those yg lbh tua), met kawan teknik yang ada belajar dekat uitm shah alam, i met Din iman's friend masa 4 of us lepak sampai pagi, tak pernah missed mock trial, belajar akaun dengan ziela and esef masa finals, i nampak changes dekat kawan kawan law drpd bertudung dah bertudung, daripada asasi law and dah jurusan lain, i met kawan kawan law yang baru kenal mostly dekat  PTAR (it was a very short meeting but, diaorang best lah juga) and SMF sebab ada events yang took place dekat uitm shah alam.

overall, for degree, shah alam is like my second place after puncak alam.
i get closer to arif, i broke up with him, my roller coaster relationship, shah alam its like our meeting point, all experiences aku dapat, new year dekat tasik and PTAR, stay up dalam kereta, bukak puasa dekat padang, conflict dengan ziela, had issues with ell, dengan arif (how many times nak cakap), conflicts bla bla bla,  the place where i get love and getaway daripada puncak alam yang.. macam tu. shah alam is a place where aku sanggup amik bas from puncak alam be it, whenever i feel like i wanna go there, i'll just go. balik puncak alam ke tak, stay dkt kolej kawan ke, stay dekat rumah sewa diaorang ke, thats where and when aku dapat merasai that kind of life. i'll just crash bila dh lewat sangat keluar dengan arif or bila tak rasa nak balik sebab seronok sangat dengan kawan kawan. that kind of memories yang aku create dekat shah alam. and sometimes balik juga puncak alam lewat malam dalam bus and i named it "night ride" =D

everytime aku sampai shah alam, the moment masuk shah alam after bukit raja, memories akan keep on flooding esp aku dengan arif, everywhere. dekat korner tu. dekat traffic light tu. dekat bus stop tu. dekat.. seksyen 7, tasik, plaza alam central, PKNS, SACC, icity, every place dekat shah alam tu, library tun uda, burger king, theres him. theres him.

i know if anyone read this post, shah alam reminds me of Arif so much. indeed. he's like my love of my life. walaupun too early or.. maybe "ramaiii lagi belum kenal". well, i want to put it that way.

and yeah, tak lupa juga, lepak dengan akim, farisha, i sempat balik KL to meet relatives, jumpa wan semua. semuanya bila belajar dekat puncak alam lah and senang access to shah alam, dapat gather dengan cousins.

i dont know, if rezeki or jodoh aku dengan shah alam lagi maybe for masters, berkerja dekat shah alam ke, settle down dekat shah alam ke, probably aku akan senyum bila teringat memories degree ni semua.

sometimes places yang aku tinggalkan lepas belajar macam convent, teknik, mersing for plkn, kuantan, puncak alam and shah alam, aku akan ada memori yang.. priceless and tak plan how things should be and that impact once aku leave.

well, thanks shah alam for the memories. tak banyak tentang palajaran sebab semua yang belajar2 dekat puncak alam. kita kena pandai suaikan tempat dan tujuan. ceeeeee