we're not meant for each other

sometimes how bad you wanna talk to someone, you screwed everything off.
seriuslah.
aku fikir banyak kali nak cakap dengan dia.
aku pun tak plan langsung nak rosakkan apa apa

aku rasa, aku memang tak boleh langsung cakap dengan dia
memang tak boleh..

aku bukan sengaja nak buat benda jadi buruk..
aku rasa aku memang tak boleh langsung bagi dia happy dah
no way dah. serius. in future pun, memang tak.
aku rasa apa yang aku fikir dan rasa, tu semua tu akhirnya tikam aku balik..

and the saddest part, dia memang tak kisah langsung.
serius
dia dah tak kisah langsung dah.
dia tak try langsung nak cakap dengan kau
dia end kan conversation mendadak
dia tak rasa pun 'kesiannya baru nak cakap aku dah ckp bye'
mesti dia fikir aku ni x habis habis lagi dengan cinta mereput aku ni
aku jadi sedih kot macam ni....


dia tak try langsung..

aku give up nak cakap dgn dia kdg2.
tp lepastu, aku datang balik :'(

dia tak ada langsung dah..
tak ada langsung..





dia tak ada langsung......


walaupun part if him kata macam tu
tapi tak ada apa2 pun dibuat
tak ada..

SERABUT LAH MACAM NI

apa aku dah buat dekat orang sampai aku dilayan macam ni.



next time, kalau aku rindu lagi
next time kalau aku rasa aku dah cukup kuat,
tu semua tipu.
jangan cuba2 nak cakap dengan dia bila dah mula fikir kau dah ok.



SEBAB KAU TAK AKAN OKAY LAH SIAL.

aku tak rasa aku perlu wish dia happy birthday.
buat apa je.
lagi macam orang tak tahu malu pun ada.
dia kisah ke aku wish ke tak? TAK PUN.
dia tunggu ke? TAK PUN.
dia terasa ke? LAGILAH TAK
ramai lagi yang tak sial macam aku yg boleh wish dia.
biar lah dia.

dia nak mengada dgn org lain, mengadalah.
aku memang buta suka dia.
BUTA GILA WEH INGAT DIA BOLEH JAGA AKU SAMPAI HABIS.
tak tahu menahu dgn dia pun, dia masih nak manja rapat dengan perempuan lain.
sampai buat aku cemburu lepastu dia tinggal aku kata aku ni tak terima dia.
bodoh lah.
kau tak fikir ke lama lama aku akan cemburu.
sial la kau.
buat aku macam patung.
lagi aku diam, lagi kau ligan dgn dyorg.
lagi kau menjadi, sampai kau cepat gila move on dan sanggup tinggalkan aku terkulat kulat dekat sini.

kau boleh la move on cepat.
perempuan kiri kanan ramai.
kau sedih sikit, ada lah yang teman sendu kau.
kau bosan, kau plan la macam2 dgn dyorg.
diaorang pun seronok la nak mengajak kau sebab mesra alam kau tu
kereta ada, duit ada, setiakawan kau ada, memang lah senang bagi kau. lpstu dah la sorang laki, 6,7 perempuan teman. kau seronok lah kan.
kau pun tak rasa apa yg dah lalui pun something huge.
boleh pergi macam tu je. boleh wait and see macam tu.
sedangkan aku ni, tengok kau dgn perempuan2 kau sana sini
bermesra bermanja
gurau tak kena tempat. lpstu nak kata "tak ada apa2"




serius lah.
kalu lagi teruk dari zulfeqah.
teruk
kau lagi jahat dri dia