saturday, 8 aug.

in the name of Allah the most gracious and ever merciful.

probably akan tulis hari hari, maka tajuk post memang tak ada dalam kepala, end up tulis hari dan tarikh saja la. :P

its saturday.
done sending farina to tuition maka nak balik.
baru nak fefeling sejuk2 dalam bas tengok tingkap, a foreigner tegur.
and guess what. sepanjang dalam bas tu berceloteh dan layan jela kan. lagipun nak test drive english aku bila converse and guess what (lagi sekali) aku rasa dah deteriorate (nak eja benda ni pun aku dok pening kepala) !!!

payah ni. kena buat homework balik.
niat nak revise mandarin pun, bleh cakap2 simple je. tu pun kkdg melalut mcm suka hati sedap tekak ckp.. nak bukak buku, ada kepayahan sikit -.-"

since dah lama x update apa, kesian kawan2 dekat facebook, so i did post a few pictures just to show, heey, aku masih ada di facebook and honestly, aku actiive facebook, blog and tumblr. selain gmail la. other than that, tak. and ive deleted a few people yg dkt fb yang aku rasa tak selesa and make up touch up sikit fb tu.

well, i tend to distance myself from the crowd skg. only yang close tahu what am i up to. enough la with the past incident. i just want to have my own small space with people yang tak macam dulu. healing la kiranya ni. i realize, bila dah semakin bergaul dgn org, tahu baik buruk, kenal strength and weakness, you know siapa yg diperlukan for real purpose and not for things yang bring you to nowhere.

im starting small. everyday. every steps. and i hope, i found my  happiness dengan cara dan erti yg bukan keduniaan and peace dari arah yg x disangka sangka and dengan cara yg Allah mahu.

bukan bulldoze mcm dulu.