senior meet juniors :)

in the name of Allah the most gracious and ever merciful



alkisah..

haritu datang puncak alam untuk ambil full transkrip
so jumpa la deme deme ni

jujur, sampai uitm rasa rindu
all memories semua datang dari pelbagai arah gituuu
nak cerita dia punya memories sampai terkedu bila mata pandang tempat tu, tempat ni
MasyaAllah.. Tuhan je tahu perasaan yang bercampur aduk tu semua

ada bila sampai satu tempat tu, boleh termenung teringat
sungguh la Allah beri nikmat ada kenangan yang tak boleh lupa masa degree
:')


terasa seronoknya belajar.
sebab apa tau
sebab ada kawan. 
kawan yang buat kita seronok selain lecturers.

seeing juniors aku semua tgh struggle sem 5 dyorg,
buat round table siap utk tukar2 story
minta share cemana nk dpt tmpt intern, nk dpt kerja semua
haih.

terhibur.

and mestilah. semua nak tau psl personal life.
tapi, x de apa lah pun.
biasa2 je.
.

the next day pergi shah alam. 
padahal semalam tu pun dh pergi.
lepak2 and makan2.

pergi shah alam untuk bayar hutang haha.
and pulangkan barang.

and i had a moment dgn azam.
bukan apa pun, dia just bagi suggestion on my next interviews.
i received quite a number tapi x dpt secure.
he questioned me back. apa beza interview yg aku dah pergi.
hws my resume punya content and cemana aku tackle them.
and yeah.
ada kifarah kenapa jumpa azam, kenapa pergi puncak alam.


before leaving, lepak dkt hakim.
and i met jacq and kabir.
sukanya time tu sbb.. aku macam diri aku bila jumpa kawan lama.
hypernya, riuhnya. haha. best :)

ouh, dyorg extend sem sbb flunk satu paper jer.
satu je paper. and class dyorg 2 jam je.
and the rest of their days, dyorg enjoy masa2 senggang yang ada.
and ramai manusia berjaya jentik hati aku ni
sebab tgh agak down and risau sebab x dapat kerja lg

selain azam, jacq.
jacq ckp apa tau and its quite brilliant and aku tak anggap itu satu jawapan penyedap hati
"i just enjoy what God has given to me. dia nak aku enjoy berehat sebelum aku lalui masa2 sibuk. just go with the flow and enjoy and appreciate life"

that moment where u have to say things yang kau pun x sure but u just said it but to be truth, kau sedih.

and aku rasa..
keadaan dia macam aku. 
i know jacq and kabir mmg frust but.. they take it easy.
tak serabut nk kerja part time ke x
even when i look at jacq's eye aku tau dia teary bila kwn2 semua post gmbr first day dgn baju black and white.

hm. and aku pun berada dlm situasi dia.
cuma teary tu x lah
just.. risau.diri x kerja lagi.
mcm liability.



hopefully aku yakin dgn apa yang aku minta
aku just serahkan pada Dia
sebab.. aku dah rancang dan usaha
yang lain, aku berserah